Komunalni servisi Popovača d.o.o. objavljuju Javni natječaj za zapošljavanje voditelja i glavnog knjigovođe te voditelja tehničkog održavanja.
KOMUNALNI SERVISI POPOVAČA d.o.o. za usluge i trgovinu
Popovača, Kutinska 12
OIB: 70710430454
Popovača, 5. listopada 2016.
Na temelju Odluke o objavi javnog natječaja, sukladno Pravilniku o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta, direktor Komunalnih servisa Popovača d.o.o. dana 5. listopada 2016. raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme na radna mjesta:
1. VODITELJ I GLAVNI KNJIGOVOĐA- 1 izvršitelj(ica) na neodređeno radno vrijeme
Opis poslova:
- organizira i kontrolira rad svih administrativnih službi u Društvu, a posebno računovodstva, knjigovodstva, financija, kadrovske službe i komercijale. Odgovoran je za provođenje povjerenih mu poslova,
- brine o obračunu i likvidiranju financijske dokumentacije, ovjerava potpisom njihovu zakonsku ispravnost i računsku točnost, izdaje naloge za isplatu i brine o plaćanju i naplati potraživanja,
- prati propise i zakone vezane za poslovanje Društva te provodi njihovu primjenu,
- priprema prijedlog financijskog plana i godišnjeg izvješća, te osigurava zakonitu uporabu sredstava,
- vodi knjige ulaznih/izlaznih računa, fakturiranje, zatvaranje računa kupaca i dobavljača,
- vrši obračun plaća i naknada, obračun kamata, kompenzacije,
- vodi poslovno- financijsko knjigovodstvo društva (dnevnik, glavne knjige, pomoćne knjige),
- vodi blagajnu i vrši obračun blagajne, te obavlja poslove podizanja i polaganja gotovine u banci,
- obavlja poslove likvidature usluga koje obavlja Društvo,
- odgovoran je za ispravno vođenje Matične knjige umrlih, evidenciju grobnih mjesta i druge zakonske evidencije za sva groblja kojima upravlja Društvo,
- knjiži promjene nabave i utroška materijala po radnim cjelinama količinski i vrijednosno, te vrši usklađenje materijalnog knjigovodstva sa financijskim, sudjeluje u knjiženju ostale financijske dokumentacije,
- vodi analitičku evidenciju osnovnih sredstava i sitnog inventara po vrsti, cijeni i količini i obavlja pripremne radnje na usklađenju sa financijskim knjigovodstvom, te vrši obračun amortizacije osnovnih sredstava,
- vrši izradu, evidenciju i distribuciju zapisnika i drugih poslovnih dopisa i pošte, vodi arhivu i poslove zaštite na radu,
- vrši primanje i uspostavljanje veze putem telefona ili usmenim dogovorom sa strankama,
- vodi kadrovsku evidenciju radnika te izdaje sve vrste potvrda i rješenja za radnike, vodi evidenciju putnih naloga, vodi evidenciju i narudžbu materijala i nabavu HTZ opreme,
-vodi urudžbeni zapisnik, dostavlja poštu i obavlja daktilografske poslove,
- sukladno Zakonu i odluci direktora obavlja i druge poslove u Društvu.
Uvjeti:
- završen preddiplomski sveučilišni studij ili stručni studij u trajanju od najmanje tri godine (VŠS) ili završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij (VSS) ekonomskog smjera
- najmanje jedna godina radnog iskustva za VSS ili najmanje tri godine radnog iskustva za VŠS na istim ili sličnim poslovima
2. VODITELJ TEHNIČKOG ODRŽAVANJA- 1 izvršitelj(ica) na neodređeno radno vrijeme
Opis poslova:
- vodi brigu o tehničkom održavanju objekata, vozila, strojeva i opreme u Društvu,
- zadužen je za praćenje i provođenje osiguranja objekata, vozila, strojeva i opreme u Društvu,
- prati zakonske propise iz svoje djelatnosti i provodi iste,
- sudjeluje u postupku nabave osnovnih sredstava, roba i usluga za potrebe Društva (javna nabava i sl.),
- izrađuje godišnje planove održavanja groblja, tržnice, stočnog sajma i drugih tehnoloških cjelina u Društvu i koordinira provođenje istih,
- koordinira rad svih tehničkih službi u Društvu i službi održavnja objekata, groblja, tržnice, stočnog sajma, javnih površina i dr.,
- organizira sve poslove vezane za sahrane, prijem pokojnika, obdukcije, eshumacije i održavanje groblja, izgradnju infrastrukture na grobljima,
- vodi brigu o redu i miru na groblju i u mrtvačnici,
- prati zakonske propise vezane za djelatnost groblja i provodi iste,
- odgovoran je za ispravno vođenje Matične knjige umrlih, evidenciju grobnih mjesta i druge zakonske evidencije za sva groblja kojima upravlja Društvo,
- koordinira rad na održavanju groblja, vozača pogrebnog vozila i grobara,
- organizira sve poslove vezane za rad tržnice i stočnog sajma, prati zakone i propise vezane za svoj djelokrug rada i primjenjuje ih u praksi,
- organizira sve ostale poslove vezane za održavanje parkirališnih i drugih javnih površina (čišćenje, označavanje, regulacija prometa, najam površina, zimska služba, čišćenje pješačkih staza, trgova ...),
- koordinira rad tržničara i drugih radnika na povjerenim im poslovima,
- rukovodi radom tržnice i stočnog sajma i odgovoran je za zakonito poslovanje istih,
- vrši kontrolu mjesta na tržnici koja su licitacijom rezervirana i ubire dnevnu placevinu na preostalom dijelu tržnice,
- vodi brigu o čistoći i tehničkoj ispravnosti tržnice i stočnog sajma,
- obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja.
Uvjeti:
- završen preddiplomski sveučilišni studij ili stručni studij u trajanju od najmanje tri godine (VŠS) ili srednja stručna sprema tehničke struke
- najmanje tri godine radnog iskustva za VŠS ili najmanje pet godina radnog iskustva za SSS na istim ili sličnim poslovima
- poznavanje postupaka javne nabave.
3. Uz prijavu na Natječaj, kandidati/kandidatkinje su dužni priložiti:
• životopis,
• dokaz o državljanstvu (presliku osobne iskaznice ili domovinice),
• dokaz o stečenoj stručnoj spremi (preslika diplome kojom dokazuje ispunjavanje uvjeta stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke određene ovim Natječajem),
• dokaz o dosadašnjem radnom iskustvu (preslika radne knjižice s osobnim podacima i podacima o radnom stažu ili elektronički zapis o radnom stažu HZMO)
• uvjerenje da se protiv kandidata/ kandidatkinje ne vodi istražni ili kazneni postupak (original ne stariji od šest mjeseci)
4. Isprave je potrebno priložiti u neovjerenoj preslici, a izvornike predočiti na usmenom razgovoru.
5. Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
6. Kandidati su u prijavi dužni navesti za koje se radno mjesto prijavljuju.
7. Pisana prijava sa pripadajućom dokumentacijom dostavlja se u roku od 8 (osam) dana od objave natječaja na Oglasnoj ploči Grada Popovače i na službenim mrežnim stranicama Grada Popovače (www.popovaca.hr), na adresu:
Komunalni servisi Popovača d.o.o.
Trg grofova Erdödyja 5
44317 Popovača
s naznakom: „Prijava na Javni natječaj za prijem u radni odnos u Komunalnim servisima Popovača d.o.o.".
8. Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
9. Kandidati koji ispunjavanju formalne uvjete Natječaja stječu uvjete za pristupanje intervjuu.
Ako kandidat ne pristupi na intervju, smatra se da je povukao prijavu na Javni natječaj.
10. O rezultatima Javnog natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Direktor
Ivan Trbušić, v.d.